Main Page

National Cyber and Information Security Agency

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor regulace

Zajímá tě bezpečnost nejkritičtějších informačních a komunikačních systémů státu? Chceš mít podíl na jejím zajišťování? Umíš dobře komunikovat s lidmi a máš organizační talent? Do týmu NÚKIB hledáme kolegyni či kolegu, který pomůže s administrativním chodem týmů starajících se o kybernetickou bezpečnost státu. Možná potřebujeme právě tebe!

Co bude vaší hlavní pracovní náplní:

  • administrativní podpora agendy Odboru regulace
    • v oblasti určování povinných subjektů podle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
    • v oblasti evidence kontaktních údajů povinných osob podle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
    • při vydávání rozhodnutí, opatření obecné povahy apod.
  • obsluha příslušné sekce webových stránek NÚKIB,
  • práce se spisovou službou,
  • práce s ekonomickými systémy (zadávaní objednávek a požadavkových listů),
  • podpora při komunikaci s povinnými subjekty,
  • podpora při komunikaci s organizačními útvary v rámci NÚKIB,
  • podpora při organizaci a plánování událostí (jednání expertních a meziresortních skupin apod.),
  • administrativní podpora zajišťování chodu pracoviště (vydávání klíčů, pošty, komunikace s provozem budov apod.),

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
  • uživatelská znalost práce s PC,
  • pokročilá znalost MS Office (zejména Word, Excel a Outlook),
  • znalost anglického jazyka – min. úroveň B1
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • asertivita,
  • výborné komunikační dovednosti,
  • vysoká pečlivost,
  • reprezentativní a příjemné vystupování,
  • kontextuální myšlení a sebejistotu,
  • odolnost v zátěžových situacích,
  • ochotu učit se novým věcem,

Výhodou:

  • zájem o problematiku zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
  • orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti,
  • znalost fungování státní správy a práce se spisovou službou,
  • znalost některého dalšího světového jazyka,
  • praxe na administrativní pozici,
  • zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech,
  • iniciativní přístup,
  • základní znalost správního řádu,

Nabízíme:

  • možnost významně ovlivňovat oblast kybernetické bezpečnosti v České republice i v zahraničí, být u klíčových jednání o kybernetické bezpečnosti naší země a mít možnost nastavovat pravidla a standardy v oblasti bezpečnosti cloud computingu,
  • zodpovědnou, ale také kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
  • práci v příjemném prostředí a mladém kolektivu,
  • pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • odborná školení a kurzy (možnost nejen v rámci ČR, ale i v zahraničí),
  • rozsáhlé možnosti dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • stravenky nebo stravenkový paušál
  • pružná pracovní doba,
  • možnost čerpání home office (dle domluvy)
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • FKSP (z fondu lze hradit příspěvek na multisport kartu, rekreaci, kulturu, sport, optické pomůcky, péči na úseku zubního lékařství a ortodoncie, příspěvek na zařízení péče o dítě, na očkování a nákup vitaminových produktů, příspěvek na životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • zázemí prestižní a stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. platová třída; po zapracování navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností)
  • Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Tajné

Místo výkonu práce:    Brno
Termín nástupu:          09/2022

« Zpět