Pracovní pozice spadá pod Odbor regulace
Zajímá tě bezpečnost nejkritičtějších informačních a komunikačních systémů státu? Chceš mít podíl na jejím zajišťování? Umíš dobře komunikovat s lidmi a máš organizační talent? Do týmu NÚKIB hledáme kolegyni či kolegu, který pomůže s administrativním chodem týmů starajících se o kybernetickou bezpečnost státu. Možná potřebujeme právě tebe!
Co bude vaší hlavní pracovní náplní:
- administrativní podpora agendy Odboru regulace
- v oblasti určování povinných subjektů podle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
- v oblasti evidence kontaktních údajů povinných osob podle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
- při vydávání rozhodnutí, opatření obecné povahy apod.
- obsluha příslušné sekce webových stránek NÚKIB,
- práce se spisovou službou,
- práce s ekonomickými systémy (zadávaní objednávek a požadavkových listů),
- podpora při komunikaci s povinnými subjekty,
- podpora při komunikaci s organizačními útvary v rámci NÚKIB,
- podpora při organizaci a plánování událostí (jednání expertních a meziresortních skupin apod.),
- administrativní podpora zajišťování chodu pracoviště (vydávání klíčů, pošty, komunikace s provozem budov apod.),
Požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
- uživatelská znalost práce s PC,
- pokročilá znalost MS Office (zejména Word, Excel a Outlook),
- znalost anglického jazyka – min. úroveň B1
- velmi dobré organizační schopnosti,
- schopnost pracovat samostatně i v týmu,
- asertivita,
- výborné komunikační dovednosti,
- vysoká pečlivost,
- reprezentativní a příjemné vystupování,
- kontextuální myšlení a sebejistotu,
- odolnost v zátěžových situacích,
- ochotu učit se novým věcem,
Výhodou:
- zájem o problematiku zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti,
- orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti,
- znalost fungování státní správy a práce se spisovou službou,
- znalost některého dalšího světového jazyka,
- praxe na administrativní pozici,
- zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech,
- iniciativní přístup,
- základní znalost správního řádu,
Nabízíme:
- možnost významně ovlivňovat oblast kybernetické bezpečnosti v České republice i v zahraničí, být u klíčových jednání o kybernetické bezpečnosti naší země a mít možnost nastavovat pravidla a standardy v oblasti bezpečnosti cloud computingu,
- zodpovědnou, ale také kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
- práci v příjemném prostředí a mladém kolektivu,
- pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- odborná školení a kurzy (možnost nejen v rámci ČR, ale i v zahraničí),
- rozsáhlé možnosti dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- stravenky nebo stravenkový paušál
- pružná pracovní doba,
- možnost čerpání home office (dle domluvy)
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
- FKSP (z fondu lze hradit příspěvek na multisport kartu, rekreaci, kulturu, sport, optické pomůcky, péči na úseku zubního lékařství a ortodoncie, příspěvek na zařízení péče o dítě, na očkování a nákup vitaminových produktů, příspěvek na životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění),
- možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
- zázemí prestižní a stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. platová třída; po zapracování navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností)
- Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Tajné
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: 09/2022